Favorittøvelsene for rumpa (fitcesse)
Hjem Add Om meg Kontakt

7

Favorittøvelsene for rumpa


Jeg elsker å trene ben/rumpe, det er rett og slett fordi jeg er kjempe motivert til å få en bedre rumpe. Rumpa er en av kroppens største muskler og du får også en bedre holdning av en trent rumpe! Her er noen av mine favoritter for rumpa:


American deadlift: (på bilde gjør jeg vanlige deadlifts) en av mine favoritter! Her får jeg ordentlig kontakt med rumpa og jeg kjenner at den jobber. Viktig å vite litt om hvordan du gjør denne øvelsen ordentlig, slik at du ikke får noen form for skade i ryggen eller andre steder.


Squats baby! Er utrolig mange ulike måter å gjøre squats på, min favoritt er nok på bilde til venstre. Her er det viktig å prøve seg fram, slik at man får god kontakt med rumpa! Jeg squeezer alltid rumpa sammen når jeg kommer opp for å få bedre kontakt med baken.


Hip thrust. Her er det også bare å squeeze rumpa og prøve å få mest mulig kontakt!


Usikker på hva dette apparatet heter, men den har litt samme effekt som one legged kick back ( når du fester foten i kabel og sparker bak.) Her får jeg utrolig god kontakt med rumpa, men her handler det også om å sqweeze den samtidig!


Squat inner thigh machine. Isteden for å sitte så stell deg i squat posisjon! Denne øvelsen blir jeg aldri lei av og den er deilig og effektiv!


Håper dette var til hjelp og ønsker dere lykketil!

- Celine Alexandra

#trening #fitness #squats #aktivejenter











  • 04.04.2015 kl.18:55
    tusentakk for tips!
    04.04.2015 kl.19:08
    Flink du er!
    04.04.2015 kl.20:23
    Jeg elsker også å trene rompe, men har å litt med at kjæresten min er rompe fiksert :P haha

    Er mange av øvelsene her jeg virkelig savner å få gjort på apparater for det er en del apparater vi ikke har på senteret :/
    04.04.2015 kl.21:11
    Bruker mange av dem selv! Men takk for tips; u got a nice booty, guurl!
    04.04.2015 kl.21:40
    Alle omtrent alle på min leg day.

    Ha en fin kveld videre <3
    05.04.2015 kl.19:04
    Deadlift og squats er helt klart mine favoritter i tillegg til bulgarsk utfall:D Hip thrust burde jeg gjøre mer av, men av en eller annen grunn glemmer jeg den alltid:P

    Du er flink stå på!
    10.04.2015 kl.19:33
    Så flink du e! Keep up the good work!



    Kommenter her
    Tilkomstgruppen
    Design og koding: Ina Anjuta